subota, 16. prosinca 2017.

Moj najdraži film


Ovaj film mi se svidio zbog puno akcije. Ali i neizvjesnosti. Jedna od najzanimljivijih scena mi je bila kad je autobus bio na rubu litice. Također mi se svidjelo što su na kraju svi bili na plaži i zabavljali se.

Moj najdraži film je brzi i žestoki 7. Režirao ga je James Wan. Glavni glumci su:
  • Vin Diesel (Dominic Toretto,Dom)
  • Paul Walker (Brian O'Conner)
  • Dwayne Johnson (Luke Hobbs)
  • Michelle Rodriguez (Letty Ortiz)
  • Jason Statham (Deckrad Shaw)
Dominic Toretto i ekipa vratili su se iz Londona kako bi započeli nov život. No stariji brat Owena Shaw-a traži osvetu za svog ubijenog brata, tako što je ubio Hana. Dom i ekipa počinju raditi za policiju, te kreću u potragu za "Božjim okom". 
Iz aviona autima slijeću na planinu Kavkaz. Kreću u potjeru za autobusom koji "drži" stvoritelja Božjeg oka (Ramsey). Uspjeli su je oteti. Trebali su jedan čip za dovršavanje Božjeg oka. Krenuli su u Abu-Dhabi k poznatom princu. Princ je držao auto na zadnjem katu zgrade. Ušli su na njegovu zabavu, ali tamo ih je dočekao Deckrad Shaw. Dom i Brian su uzeli auto i s njime skočili u drugu zgradu. Nakon što je Ramsey upala u tim, dolazi Jakande i krade Božje oko.
Tim kreće u Los Angeles u borbu sa Jakandeom i Shawom. Jakande napada tim helikopterom i velikim dronom. Ramsey je pokušavala hakirati Božje oko, ali joj dron to onemogućava. Hobbs je izašao iz bolnice, te uništio dron. A Ramsey je preuzela kontrolu nad Božjim okom. Dom se čitavo vrijeme borio sa Shawom na krovu garaže, dok ih Jakande nije napao. Dio krova gdje se Shaw nalazio se urušio, a Hobbs i Dom su uništili helikopter granatama. 
Hobbs je odveo Shawa u zatvor, dok se tim opuštao na plaži.
Film mi se svidio zato jer je u njemu bilo puno akcije. Jedna od najzanimljivijih scena mi je bila kad je autobus visio s litice. Film je bio jako napet i zanimljiv u nekim trenucima. I svidjelo mi se to što se cijeli tim na kraju opuštao na plaži.
Slikovni rezultat za brzi i žestoki 7 wikipedija

Nema komentara:

Objavi komentar